Avbryt

Fjälkinge IF
Välj lag

Skriv i gästboken

Logga in för att skriva i gästboken

Gästbok

• 28 sep 2014 Stefan Holmquist

Någon som har ett bra lagfoto på damlaget taget efter Röke-matchen? Mejla i så fall till info@fjalkingeif.se. Tack

• 16 aug 2014 Stefan Holmquist

Svar till Mååna:
    Bemötandet du beskriver är naturligtvis oacceptabelt och skall inte upprepas. Vi ber om ursäkt för det inträffade. Idag hade vi 111 funktionärer som hjälpte till på loppisen och det är lite tråkigt att du dömer ut vår loppmarknad p.g.a. en person. Det var trots allt 110 som skötte sig med den äran. Oavsett är du hjärtligt välkommen tillbaka nästa år.
    Stefan Holmquist, ord. Fjälkinge IF

• 16 aug 2014 Britten

Vilka fantastiskt duktiga barn och ungdomar vi i Fjälkinge IF! Bra jobbat med vår Loppis!

• 16 aug 2014 Mååna

Hej
    Har idag besökt er loppis och måste bara få säga att det känns väldigt tråkigt när man går och ska shoppa lite möts av en av era funktionärer som är såååå fruktansvärt otrevlig som han var som stod vid tavlorna ... Att stå och bli utskälld för att man kommer med ett prisförslag och att kallas för snål jävla svenne jävel tycker jag inte är oki .. Det var dessutom inte bara jag som fick ta emot skit från denna kille ... Känns som om loppisen i Fjälkinge var sista gången jag besökte ... Dock ska sägas att dom andra funktionärerna var trevliga och bra att ha med att göra ....
    Trodde ju inte att man skulle behöva bli behandlad så fruktansvärt otrevligt på en idrottsförenings loppis och jag hoppas att han inte kommer att vara nära fler besökare hos er

Mååna

• 6 maj 2014 Nina

Undrar om det är nån som känner till nåt som heter Sports active tvätt eller liknande, hört att det ska vara väldigt bra till sportkläder. Var kan man köpa det, nån som vet? Nån som provat det?

• 27 feb 2014 Stefan Holmquist

Inte inplanerat just nu. Tas upp på nästa ungdomssektionsmöte, återkommer. Skicka gärna ett mejl till info@fjalkingeif.se så kan du få svar den vägen.

• 26 feb 2014 Mattias

Undrar om det ska startas någon träning för barn födda 09?

• 22 okt 2013 Stefan Holmquist

På sikt kommer jag nog att lägga över hemsidan hit. Den gamla sidan är alldeles för tungarbetad. Får se när jag får tid över...../ Stefan

• 22 okt 2013 Anette Nilsson

Ser bra ut tycker jag ?? / Anette